24 Maj -20 Såå söt

Visst är han söt, sååå söt att jag inte kunde låta bli att
klicka hem honom via datorn.
Stämpeln kommer från Whimsy stamps
och är en digital stämpel.
 
 
Mönstrade papper av olika märken.
Bakom motivet har jag använt dies från Spellbinders.
Love är utstansat med die från Dixie craft.
Bladen är stansade med dies från Gummiapan.
 
 
har du direktlänk till stämpeln.
Jag har färglagt den med copicpennor.
Hud: E04-11-21-00-000, R21
Hår: E43-42-51, Y21
Skjorta: C2-0
Byxor: E43-42-41
Blommor: YR68-65, Y23-21
Gräs: YG93-90, BG96
Skugga: T1, W3
 
Glitter med pennan Sakura gelly roll, clear star #700.
 
 
Även lilla ♥ är stansat med die från Gummiapan.
Dubbla rosetten är knuten med organzaband.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Inga

Jaa, han är verkligen såå söt så jag fick göra som du, klickat hem den, hur stor gjorde du den i Word?
Ha en bra dag /kram

2020-05-25 @ 10:06:27
URL: http://gittanspysselsida.blogspot.com
Postat av: Anonym

Verkligen sött. Sen har du tagit hand om honom på ett väldigt tilltalande sätt. Mysiga färger och detaljer.
Toppenfint. Kram Eva

2020-05-26 @ 20:28:08
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie

Ja, men alltså det här är ju äldsta dotterns pojkvän på pricken, om det håller så kommer jag nog vilja ha den här stämpeln. Sen har du ju gjort den superb - som vanligt!

Kraaam sôstra mi, vet du inte vad jag talar om så får du in och lusläsa alla inlägg din mamma gjort på facebook, dååå kommer du förstå mera....

Kramar Ann-Marie

2020-05-29 @ 21:39:45
Postat av: Maria

Alltså, det var nog den sötaste stämpeln jag sett på länge. Förstår att du blev sugen att skapa kort så fort du såg den =) Kortet blev helt underbart fint och så snyggt med axen. Kram

2020-06-06 @ 10:34:44
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0