10 Juni -20 Studenten

Idag firas studenten i Gävle.
Det här kortet har jag gjort på beställning.
De ville ha svart, vitt och lite vinrött till Molly.
 
 
Jag har använt Skogstokigas digitala motiv,
som jag färglagt med copicpennor.
Hud: E11-21-00, R21
Hår: E42-51-Y21-15
Mössa & Klänning: W2-1
 
Glitter med pennan Sakura gelly roll clear star #700
 
Embossade blommor med embossfolder från 
Marianne Design.
Texterna är utskrivna på datorn.
Till Mollys runda skylt har jag använt 
punchar från EK Sucess.
Bakom blommorna sitter ett par utstansade
veteax, die från Cherry Lynn Design.
Dubbel rosett med organzaband.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, så snyggt kort! Snyggt färgval med vinrött till det svarta och vita. Väldigt fina embossade blommor. Kram

2020-06-12 @ 19:53:40
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0