7 Juli -20 Regn och rusk

Regn och rusk hela min semester hittills,
men det är ju perfekt scrapväder förstås.
Det är därför det kommer upp en del härinne nu ;)
Jag hoppas och håller tummarna för att solen
och värmen hittar tillbaks till mina breddgrader,
för jag är nu rätt less på att gå i gummistövlar, raggsockor
och regnjacka varje dag.
 
 
Lilla Hedvig flodhäst fick flytta hem till mig,
och trots att hon är rätt otymplig, så får hon plats i min 
stämpelsamling......tur, för hon är sååå söt!
 
Jag har använt mönstrade papper från MME.
Texten, hjärtan och Hedvig är stämplar från
hÄnglar & Wings.
 
 
Hedvig är färglagd med copic.
Stämplad med Memento Espresso Truffle
Colour copy 200 g.
Dessa copic har jag använt:
Flodhäst: W4-2-1-0, R20, RV000
Klänning: YR68-65-61
Shorts: YG67-63-61
Skugga i motiv: W3
Skugga runt: T3-1
 
Ovanför Hedvig har jag använt en die som heter
The Notebook Edge
och lilla röda ♥ är stansat med die från
Gummiapan.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Men oh så söt flodhäst! Väldigt fina hjärtan du stämplat omkring motivet och fint med vimplarna. Kram

2020-07-19 @ 11:08:48
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie

Inte vilka hästar som helst utan flooodhästar och just denna är av en extra utsökt ursöt art, som får mej att le så där konstigt fånigt leende när man ser söta saker och får den där konstiga rösten när man talar som om de är så små och det är ju inget man kan säga om flodhästar. Ja att de är små. Men det är inte floder heller så det jämnar ut sej. Ett sött linne och små shorts till. Ja inte inte tokigt alls får jag lov att säga, hjärtans söta.

2020-07-20 @ 17:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0