4 Januari -20 Blingpapper

 
Välkommen in till mig!
Idag bjuder jag på ett
grattiskort i rött och beige.
Mönstrat papper från Maja Design.
Bakom motivet och bakom den stora röda fotomattan
sitter ett papper med glitter. Syns nog tyvärr dåligt på fotot.
Bakom blommorna sitter ett par utstansade veteax (Cherry lynn design die).
Grattis är utstansat tre gånger, i vitt, rött och brunt. Limmade sen ihop dem
med överlapp så alla tre färgerna syns.
Lilla röda ♥  och grattis är stansade med dies från Gummiapan.
Tagen är stansad med die från Magnolia.
Snurrblomman har jag gjort själv av ett papper med text.
Om du vill se hur jag gör snurrblommor,
klicka HÄR
Där finns även andra demos, hur man gör rosetter tex.
 
 
Motivet är en stämplat med en clearstamp från
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E37-35-33, Y21
Byxor & mössa: E18-08-15-13-11
Skor: W7-5-4-3
Tröja: W4-3-2
Skugga: E30-31
 
Jag vet att det syns dåligt på fotot, 
men jag använder alltid en glitterpenna i motivet
för att få glittereffekt. Den heter Sakura gelly roll #700
Dessutom har jag gjort vita prickar med pennan POSCA vit.
 
Tack för titten idag! ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Gott nytt år till dig också :) Tack för kommentaren i min blogg, kul att du "tittade in".
Vackert kort du gjort. Gillar färgkombon, motivet
fint färglagt i fina färger. Tack för att du delar med dig av vilka kulörer/copicspennor du använder. Fin effekt på utstansade grattis, i flera lager. Ha det bra. /bibbi

2020-01-04 @ 12:31:34
URL: http://kortfonstret.wordpress.com
Postat av: Camilla

Vilket fint kort du gjort! Mysiga färger och vackra dekorationer:)
Kram och ha en Trevlig helg!

2020-01-04 @ 13:04:10
URL: http://kortmillas.blogspot.se
Postat av: Maria

God fortsättning och gott nytt scrapår =) Läcker när du sätter ihop flera av samma text lite förskjutet, det blir så härligt djup i texten då. Och ännu mer när det var i olika färger =) kram

2020-01-12 @ 14:17:06
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0