1 Januari -20 Hjärtegrabb

Gott nytt år
alla mina bloggbesökare!
Jag hoppas jag kommer kunna inspirera
dig/er även detta år.
 
Jag börjar med en liten hjärtegrabb
med fint stort hjärta som han nästan 
inte orkar hålla.
 
 
Stämpeln är en av de allra nyaste från
hÄnglar&Wings
Jag har stansat ut honom med en tagdie från Wish.
Lite lintråd i tagen.
 
 
Motivet är färglagt med copicpennor.
Jag använder sketch, för de tycker jag är skönast
att hålla i. Ciao har samma uddar, men pennans form är rund.
Stämplade med stämpeldynan Memento Espresso Truffle
på papperet Colour copy 250 g.
 
Dessa copic har jag använt:
Hud: E13-11-21-00-000, R21
Hår: E47-37-35, Y21
Byxor: B99-97-95-93
Skjorta: C2-1
Skor: W4-3-2-1
Hjärta: W4-3-2-1
Skugga runt: BG000, T1
 
Vita prickar med pennan POSCA vit.
Glittereffekt med pennan Sakura Gelly roll, clear star.
 
 
Veteaxen är stansade med dies från Cherry Lynn Design,
inköpta hos Engströms.
Lilla röda hjärtat är stansat med en die
från Gummiapan.
Mönsterpapper från Maja Design.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Snyggt herrkort du gjort, fint med hjärtat han håller. Kram

2020-01-03 @ 16:45:41
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0