7 December -20 Merry Christmas

 
Nu kommer ännu ett kort med en av de små söta
hÄnglartomtarna.
Hon är stansad med dies från Crealies.
Även till kanten runt mönsterpapperet har jag använt samma die.
Till stjärnorna med snöflingor har jag använt dies från
Memory BoxJoy och CC Design.
Mönstrat papper från Maja Design.
 
 
Lilla tjejen från hÄnglar&Wings
är färglagd med copic sketch.
Stämplad med Memento Espresso Truffle
på papperet Colour Copy 200 g.
Dessa copic sketch har jag använt:
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E57-53
Grått: W5-3-1
Rött: R39-46-27
Skor: E44-43-42
Skugga: T3-1
 
Vita prickar med vit POSCApenna.
Glitter med Sakura Gelly roll clear star #700.
 
 
Blomsterhörna, som det brukar vara hos mig ;)
Bakom blommorna sitter några blad, utstansade med
en die från Skapat Av julkalender.
Även ett par snöflingor sitter därbakom,
utstansade med die från Penny Black.
Rosorna är glittrade med glitterpensel från Spectrum Noir.
Snurrblomman har jag gjort själv,
om du vill se hur man gör,
kika på min demo
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Britt

Jättefint kort med så mycket julkänsla i. Maja-pappren är perfekta liksom den fina hÄngla-stämpeln. Du färglägger och dekorerar så himla fint.
Kram Britt

2020-12-07 @ 09:53:57
Postat av: Ulla

Bara älskar dina underbara kort. De är så fint sammansatta och fina detaljer lite här och där.
Ha det så gott.
Kram Ulla.

2020-12-07 @ 16:56:36
URL: http://ullasscraprum.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie

Du får verkligen den här stämpeln att leva!

Kraaaaam

2020-12-07 @ 19:13:16
Postat av: Maria

SÅ många fina julkort du gjort sen jag kikade in senast. Snygga fotomattor till motivet och fint med snöstjärnan ovanpå den andra stora stjärnan. Kram

2020-12-13 @ 12:01:41
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0