4 December -20 Orange är inte vanligt

 
Orange är inte vanligt på julkort, men idag blev det så.
Tyckte det passade till papperet med snögubbarna.
Mönstrade papper från Maja Design.
Lilla julpost-stämpeln är min egen design.
De små snöblommorna är stansade med dies
från Nellie snellen, inköpta hos Engströms.
Bakom motivet har jag använt dies från CC Design,
även de inköpta hos Engströms.
 
 
Motivet och texten "Just sitting..." är från
 
Färgläggning med copicpennor sketch.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E27-23
Vantar, byxor mm i grått: C5-3-2-1-0
Mössa mm: YR68-65-61
Skugga: T1
 
Vita prickar med POSCA vit,
glitter med Sakura gelly roll clear star #700.
 
 
 
Tack för respons från er som kikar in här.
Det är tydligt att många uppskattar att jag lägger in fler bilder
här och förklarar vad jag använt, plus länkar till saker jag använt.
Jag tycker att det är lättare att få tillt det här i bloggen, mot för på Facebook.
 
Tack för alla besök och välkommen åter ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Jättefint kort. Jättebra att du skriver vad du använt.
Har äntligen kommit igång med några kort. Det har varit så segt ett långt tag.
ha det gott. Kram Eva

2020-12-04 @ 17:18:14
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com
Postat av: sara s

Fint kort som vanligt och även jag uppskattar infon om vad som har använts. Jag får knappt några julkort gjorda i år, även om jag har inspiration så går det så segt och långsamt. Men älskar att kika in här och kolla på dina superfina kort.

2020-12-04 @ 19:14:43
URL: http://enuffes.blogg.se
Postat av: Maria

Fint med lite andra färger än de man brukar använda, snygga blommor med! Kram

2020-12-13 @ 12:05:48
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0