25 December -20 Tomtar vidare

 
Juldagen idag, och jag tomtar vidare lite till.
Tomten är en digital stämpel från Pernilla Nilsson
på Facebook. Hon har massor av fina digitala stämplar.
En liten julhälsning är sdtämplad med en clearstamp från JessInk
Mönstrat papper från Paper Favourites.
Bakom motivet har jag stansat ut en lapp, använd die
The Notebook edge från Die-Namics.
 
 
Motivet är utskrivet på datorn
på laserskrivare på papperet Colour Copy 200 g.
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E11-21-00, R21
Skägg: W2 
Tröja: W5-3-2
Mössa: R39-46
Skugga: T3-1
 
I skägget har jag använt Spectrum Noirs glitterpensel.
Runt motivet har jag stämplat med clearstamps från Panduro.
 
 
Dessa dies är använda vid blommorna:
Blad: Skapat Av
Snöflinga: Wish
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, tomten är så söt. Hon kan hon Pernilla =) Fint med de stämplade snöstjärnorna runt motivet och snygg blomsterhörna. Kram

2020-12-26 @ 20:33:35
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0