11 December -20 Julhälsning

Idag bjuder jag på ännu ett kort med
Nillas fina tomtenisse.
Pernilla Nilsson heter hon på Facebook,
och hon har massor av fina digitala stämplar.
Mönstrade papper från Maja Design.
Ni har märkt att jag gillar Maja mest av allt va ;)
 
 
Bakom motivet sitter en utstansad snöstjärna,
använde en die jag lånat av mamma. Märke Tonic studios.
Julhälsningar har jag stämplat med Memento Espresso Truffle
på craftpapper. Vet dock inte märket på stämpeln.
Har satt alla mina gummijultexter på ett laminerat ark,
och totalt glömt skriva upp vilka märken de är.
Typiskt!
I hörnen har jag använt en EK Sucesspunch för att få konkava hörn.
Inköpt hos Engströms för länge sen.
 
 
Motivet är utskrivet på datorn, med laserskriva på papperet Colour copy 200 g.
Jag köper mitt papper från AllOffice.
Färgläggning med copic sketch.
Hud: E11-21-00, R21
Rött: R39-46-27
Tröja: W5-3-2
Skor: W7-5
Skugga: T1-3
 
Vita prickar med POSCA vit.
Glitter i motivet med Sakura gelly roll clear star #700
De små stjänorna i trä har jag köpt på Wish.
Lilla hjärtat har jag stansat med die från Gummiapan.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken härlig liten nisse hon skapat, så fint kort! Gillar verkligen de söta små trästjärnorna du satt i hörnet. kram

2020-12-13 @ 11:55:00
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie

Majaspapper är helt outstanding, det finns många fina men Majas... like utsökt som en pralin. Tomtefar var söt och stjärnglans har han absolut. Delar ut klappar till oss Alla och speciellt till de ensamma som är något så tråkigt och deprimerande. Mamma sitter ensam i ett stort hus och vi kan inte åka heller speciellt nu när gubben är sjuk, flera symtom som mycket väl kan vara covid-19. Jag hoppas du mår bra.

Kraaaaam

2020-12-13 @ 21:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0