23 augusti -20 Länge sen

Nu var det hemskt länge sen jag la in nåt i bloggen,
jag ber om ursäkt för det.
Jag har jobbat och det har ÄNTLIGEN varit
soligt och varmt, så jag har ägnat min lediga
tid åt att sitta i solen på baksidan eller på en strand.
Man får passa på när solen tittar fram, efter en rätt regnig och kall sommar.
På min semester i juli hade jag jeans och regnjacka på mig i stort
sett varenda dag. Shortsen låg ouppackade i min väska i stugan.
 
 
Jag fick nya fina stämplar under semestern iallafall, och nu tänkte jag
visa ett kort jag gjort med en av de nya fina katterna.
Stämpeln är från 
hÄnglar&Wings
och mönsterpapperna är från nyaste Majasläppet
Miles apart.
Hello är utstansat två gånger och ihopklkistrat med
Bokbindarlim från Pysseltagen, perfekt lim i liten flaska med
smal pip som inte dräller utanför när man ska klistra smått.
Minns tyvärr inte märke på dien.
Runt motivet har jag använt dies från CC Design.
 
 
Motivet är stämplat med clearstamp.
Stämpeldyna Memento Espresso Truffle.
Papper: Colour copy 250 g.
Färgläggning med copicpennor.
Katten: W4-2-0
Nos, öron: RV10-00-000
Byxor & rosett: RV95-93-91
Klänning: RV10-00-000
Skugga i motiv: W4-3
Skugga runt: T3-1
 
Glitter i motivet med pennan Sakura gelly roll #700 clear star.
Glitter på blommorna med penselpennan Spectrum Noir Crystal Clear.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariann Jakobsen

Hvilket søtt kort! Flott fargelegging og flotte fargekombinasjoner!

2020-08-23 @ 21:25:44
Postat av: Maria

Åh, vilken söt stämpel och så fint kort du knåpat ihop! Helt rätt, man får passa på när vädret erbjuder annat än scrapping. Nästa två årstider kommer ju säkert erbjuda mycket tid för scrapping =) Kram

2020-08-26 @ 19:53:54
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0