22 April -20 Somebunny loves you

 
Enkelt kort med bakgrund gjord med distressdynan
Victorian velvet och en mask. (vet ej märke)
Jag gjorde kortet när jag sett livesändningen inne hos
"Create with hÄnglar&Wings" på Facebook.
 
 
Kaninerna är stämplade med clearstamps från
 
Jag har stämplat dem med stämpeldynan
Memento Espresso truffle
på papperet Colour copy 250 g.
Färgläggning med copicpennor.
Kanin: W7-5-4-3-2
Öron: R20-RV000
Klänningar: RV95-93-91
Byxor, sjal etc: Y17-15-13
Skugga: W2
Glitter med pennan Sakura gelly roll clear star #700
och vita prickar med pennan POSCA vit.
 
Motiven är utklippta med en liten rosa sax
som jag köpt hos Engströms.
Bakom kaninerna har jag lagt en silvertråd.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Men så söta kaniner! Så fint färglagda och läckert med silvertråden bakom kaninerna. Och kulmed ett CAS kort, det gjorde du bra =) kram

2020-04-23 @ 20:47:51
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0