17 April -20 Grattiskort med söt hÄngla

 
Grattiskort med söt hÄngla.
Mönsterpapper från Maja Design.
Grattis och lilla röda hjärtat är stansade med
dies från Gummiapan.
Texten är stansad i både foam och brun cardstock,
som jag sen limmade ihop för att få 3Deffekt på texten.
 
 
Motivet är stämplat med en clearstamp från
Jag brukar stämpla med stämpeldynan Memento, Espresso Truffle
för jag tycker den ger ett lite mildare tryck än den skarpt svarta.
Jag stämplar på papperet Colour copy 250 g.
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, R21
Klänning, strumpor & mössa: V95-93-91
Gråvitt: W3-1-0
Vingar: V01-000, W3-0
Skugga: V0000
 
Glitter med pennan Sakura gelly roll clear star #700
och vita prickar med pennan POSCA vit.
 
Motivet är utstansat med die från Aliexpress.
 
 
Bakom blommorna sitter en bit silvernät,
som jag köpt hos Kreativa Ting i Västerås.
Bakom motivet sitter en kakservett.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Du har så fina detaljer på dina kort. Så genomtänkt. det blev ett vackert grattiskort och säkert väldans uppskattat.
Kram Eva

2020-04-22 @ 11:30:31
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Maria

Väldigt söt stämpel, kan tänka mig att den är riktigt rolig att färglägga =) Så sött kort. kram

2020-04-23 @ 20:49:45
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0