6 September -19 LOVE

 
Papperet i bakgrunden har jag gjort med
spray och bubbelplast.
De små prickade cirklarna runt kortstommen 
har jag stämplat med en liten clearstamp från Nellies Choice
som jag köpt hos Engströms.
LOVE har jag köpt på loppis.
 
 
Motivet är stämplat med en clearstamp från
 
Jag har använt stämpeldynan Memento
på papperet Colour copy som passar bra till copicpennor
som jag färglagt motivet med.
Dessa copic har jag använt:
Hud: E11-21-00-000, R20
Hår: E47-37-33, Y21
Klänning & hårband: BG05-02-01
Vitt: W2
Skor: E47-44-43-42
Skugga runt: BG000
Skugga under: W2
 
Vita prickar i motivet med pennan POSCA vit.
Glittereffekt med pennan Sakura Gelly roll #700 clear star.
 
 
De fina utstansade växterna är stansade med dies
jag köpt hos Gummiapan.
 
 
Även detta mörkbruna blad är stansat med die från Gummiapan.
Tagsen är stansade med dies jag köpt från Aliexpress
för länge sen, när man kunde beställa därifrån
utan att det kostade extra att få hem breven.
I tagen sitter en bit linnetråd i mörkbrunt.
 
 
TACK för titten!
Jag blir så glad när jag ser i min statistik att jag
får många besökare som kikar in i min blogg.
Det vore extra roligt om jag fick veta vilka ni är som
brukar besöka mig ;)
Skriv gärna en rad här inne.
 
♥     ♥     ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Inga

Jag förstår att du får mycket besökare, du är såå aktiv med så mycket fina kort , varje dag.Jag tittar in eller på FB ,men skriver inte alltid.
Tack Åsa för besöket hos mig,
Kram

2019-09-06 @ 15:54:44
URL: http://gittanspysselsida.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie

Färger som sprakar av liv, har länge funderat på att prova det med bubbelplast-bakgrund, jag har min stora Art Journal, det kan passa bra att prova det i den...

Outstanding färgläggning som vanligt.

Kraaaaam

2019-09-07 @ 10:47:42
Postat av: Maria

Så fint kort och så läckert med den gröna detaljen, den stack ut från det övriga på ett bra sätt. Stämpeln med cirkel-prickarna gör verkligen pricken över i:et, så användbar! Kram

2019-09-12 @ 20:51:10
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0