5 September -19 Hatt med ♥

 
I måndags släppte hÄnglar&Wings
kitstämplarna från Ren Lycka i sin webshop.
Dessutom släppte de två små sittande gobitar.
Här har jag använt den ena.
Kortet är 13 x 15,5 cm.
Mönstrat prickigt papper från Gummiapan,
även ♥ och bladdiesen jag använt har jag köpt där.
Hello är stansat med okänt märke på die.
I ena kanten har jag använt en clearstamp
för att stämpla texten, inköpt hos Panduro.
 
 
Motivet hittar du hos 
 
Jag har färglagt henne med copicpennor sketch.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E47-44-51
Klänning: V01-000-0000
Hatt, skor & halsduk: V99-95-93-91
Vitt: W1
Skugga: V0000 runtomkring,
det hon sitter på V95
 
I motivet har jag (som alltid) använt glitterpennan
Sakura gelly roll clear star #700
Vita prickar med pennan POSCA.
 
 
I kanterna har jag använt Tim Holtz häftapparat med
supersmå häftklamrar.
Vimpeln är klippt för hand av ett spillpapper.
I tagen sitter en bit mörkbrun lintråd.
Även bladen är stansade i mörkbrun cardstock.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Så fint med lila och så söt stämpel. Läckra blad. Kram

2019-09-12 @ 20:54:39
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0