4 September -19 Joy

 
Jag tror att den här stämpeln är min absoluta favorit
bland de hÄnglar som släppts på sista tiden.
Det finns en liknande som sitter,
som också är en klar favorit.
Idag får hon pryda kortet tillsammans med
mönsterpapper från Gummiapan som jag
köpt för flera år sen.
Bladen bakom motivet kommer även de 
från Gummiapan.
Lilla prickiga cirkeln har jag stämplat
med en liten clearstamp jag köpt hos
Engströms.
 
 
Motivet är stämplat med Memento stämpeldyna
på papperet Colour Copy 250 g.
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E47-37-35, Y21
Klänning & hårband: V95-93-91
Skor: V99-95-93-91
Vitt: W1
Skugga: V0000
Glitterpennan Sakura gelly roll #700 clear star
i motivet för att få glittrande effekt (syns dåligt på fotot).
Pennan POSCA vit till de små vita prickarna.
 
 
Texten Joy har jag köpt på loppis.
Den utstansade lappen med hålen,
är gjord med die från Die-Namics,
den heter "Notebook Edge".
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, så fint detta kortet blev! Snygga blad och väldigt fina cirkelstämplar. Mycket dekorativa. Och passar till nästan alla kort på ett eller annat sätt =) kram

2019-09-04 @ 19:59:58
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Inga

Så fint ,även detta kort,med sina mjuka färger.
Kram

2019-09-04 @ 20:16:10
URL: http://gittanspysselsida.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie

Lila är en sååå fin färg, fast det säger jag om alla färger mer eller mindre *s* kan bero på att jag gillar färg.

Du är bra på att få ihop färgerna! Förutom allt det där jag brukar säga *blink blink*

kraaaam

2019-09-07 @ 10:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0