30 September -19 Nysläpp i Avesta

I helgen var det träff och mässa i Avesta.
Där släpptes ett helt nytt stämpelmärke,
JessInk
De kommer säljas hos
Engströms
framöver, och även i deras egen webshop
inom en snar framtid.
 
 
Jag gjorde ett kort med en av de nya stämplarna.
Mönsterpapper från My Minds eye.
Grattis är utstansat i foam först, sen i cardstock,
som jag klistrat fast på foamet och sen glittrat med
Wink of Stella.
 
 
Motivet är stämplat med Memento stämpeldyna
på papperet Colour copy 250 g.
Färgläggning med copic sketch.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E44-43-42-51
Kläder: BG75-72-71, C5-3-2-1
Ballong: YR24-23, Y23-21
Skugga: T1-2
 
 
Dien jag använt till grattis är köpt hos Roxstamps.
Dien jag använt till lappen som ser ut som den är riven ur ett kollegieblock
är från Die-Namics, och heter Notebook edge.
 
Tack för titten!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Margareta

Åh så fint det blev - och kul med nytt stämpelmärke också! <3 Kram!

2019-09-30 @ 19:43:24
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Inga

Wow,en sån sötnos,det bådar gott med nytt märke!

Kram

2019-10-01 @ 06:56:55
URL: http://gittanspysselsida.blogspot.com
Postat av: Maria

Men alltså, vilken underbar stämpel! Den blev jag ju helt kär i direkt, måste kolla in på att köpa den. Så fint kort och snyggt med hur du satt ihop mönsterpappren. Kram

2019-10-02 @ 20:58:42
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0