25 September -19 Husvagn

Förra helgen var vi ute med husvagnen.
Det var jättemysigt och det var även länge
sen - tror tre år sen sist.
Vagnen har varit trasig och avställd,
men nu var den hel och besiktigad.
Jag är så glad att vi kunde åka en sväng.
Det blir en annan ro att vara där, än hemma.
Inga måsten!
Jag satt i solen vid ett vindskydd och både målade motiv
och gjorde det här kortet, medan Magnus fiskade och grillade korv.
 
 
Mönstrade papper från Maja Design.
Hej och de andra diesen jag använt är från Gummiapan.
Ordet hej har jag stansat ut tre gånger i cardstock,
sen har jag klistrat ihop dem så det blev tjockare.
Sist la jag på ett lager Glossy accent.
 
 
Motivet är en ny clearstamp från
 
Färgläggning med copic sketch.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E47-37-35, Y21
Tröja & skor: W5-4-3-2
Mössa, halsuk & byxor: BG75-72-71-70
Strumpor: BG71-70
♥ R59
Skugga: BG70, W2
Glitterpenna Sakura gelly roll clear star #700
och vita prickar med POSCA vit.
 
 
Tack för att du tittade in idag,
hoppas vi ses snart igen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Roligt att komma ut med husvagnen lite och ändå passa på att pyssla =) Alla nöjda med aktiviteterna ;) Du har fått ihop det så fint med de olika mönsterpappren och snyggt med den röda nyansen som accentfärg. Kram

2019-10-02 @ 21:00:16
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0