15 September -19 Regn och rusk

 
Den här söta tjejen kommer från ett stämpelark som heter
Regnväder
hos hÄnglar&Wings.
Hittills i höst där jag bor har det inte varit så mycket regn
och ruskväder, men det kommer väl ;)
Kortet är 6 x 6"
Maja Designs fina papper från serien Summer Crush.
 
 
Motivet är stämplat med stämpeldynan Memento
på papperet Colour copy 200 g.
Färgläggning med copic sketch.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E59-57-55
Byxor och mössa: BG72-71-70
Tröja & skor: W7-5-3
♥ R59
Skugga: T1-3
 
Glitterpennan Sakura gelly roll #700
och POSCA vit till de vita prickarna.
 
 
Runt motivet har jag använt en die jag köpt begagnad vid Facebook,
vet inte märket tyvärr.
Om du vet vad det är, så vill jag gärna veta.
Det är ett set med flera olika storlekar i samma sort.
Lövet och lilla ♥ är stansade med dies från Gummiapan.
Tagsen är stansade med dies från Aliexpress,
och den uddiga kanten med die från Crealies.
I tagsen sitter lintråd i brunt.
Blommorna är fastsatta med limpistol.
Jag tycker att det sitter kanon om man använder den.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Inga

Regn och ruskväder kan du få av mig, *hihi*,den här helgen har varit HELT OTROLIG.T.o.m plasten från mitt växthus jag har på balkongen hade blåst iväg,en granne kom och hade hämtat det uppe mellan bilarna.
Så söt hon är denna tjejen,
Kram

2019-09-16 @ 06:00:03
URL: http://gittanspysselsida.blogspot.com
Postat av: Eva

Vilket passande motiv här idag. Som det har ösregnat. Tänk att det finns papper, motiv m.m. för alla sorts tillfällen. Du får alltid till dina kort så perfekt tycker jag.
Kram Eva

2019-09-17 @ 19:14:38
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com
Postat av: lisa-olsi

Jättefint och gulligt kort
med mycket att titta på :)
Ha det gott // Lisa

2019-09-19 @ 05:48:13
URL: http://lisa-olsi.blogspot.com/
Postat av: Maria

Söt stämpel, fint med snickarbyxorna (eller regnbyxorna) och så passar hon ju till väldigt många korttillfällen =) kram

2019-09-19 @ 20:55:19
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0