6 Oktober -19 LOVE

 
Kort i grått och orange.
Bakom LOVE-texten sitter en tag som jag stansat ut med 
en die som är från Aliexpress eller Wish.
De små fjärilarna är stansade med en punch
från Martha Stewart.
 
 
Motivet är en clearstamp från
Jag har stämplat henne med stämpeldynan Memento
på papperet Colour Copy 250 g.
Färgläggning med copicpennor sketch.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E47-57-55
Klänning: YR68-65-61
Vitt: W2-1-0
Skugga: W3-1
 
Glittereffekt med Sakura Gelly roll clear star #700
Vita prickar med pennan POSCA vit.
 
 
LOVE texten är utstsansad med
en die från Dixi Craft.
Köpt den hos 
 
 
En spets i nederkanten och några blommor och pyntbär.
Jag har häftat fast spetsen och blommorna är fastsatta
med llimpistol från ICA Maxi.
På blommorna har jag använt Wink of Stella, clear.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, så länge sedan det var jag var in på din blogg o kikade. Blev många gilla ikväll. Du gör så fina kort! Jag har kommit av mig igen men blir lite inspirerad när jag tittar i din och din mammas bloggar. Tråkigt att vi inte ses i Iggesund! Kram! //Carina Westner

2019-10-06 @ 22:28:54
Postat av: Gurkiss

Hej :)

Super snyggt kort du har gjort.

Ha de gott.
/ Gurkiss

Postat av: Maria

Så fint med grått och orange och snyggt att textarket och fjärilarna går i samma färg som mönsterpapret. Läcker effekt. kram

2019-10-18 @ 21:15:17
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: lisa-olsi

Snyggt och tufft kort i fina färger,
som alltid snyggt målat och fina detaljer :)
Ha det gott // Lisa

2019-10-22 @ 06:12:01
URL: http://lisa-olsi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0