22 Oktober -19 JulhÄngla med ♥

 
Idag en julhÄngla med hjärta.
Hon är väl söt! Hon var med i kitet "Ren Lycka" som skickades
ut så vi fick det i fredags.
Stämplarna i kitet kommer släppas i shopen om ett par veckor,
står det i webshopen hos
hÄnglar&Wings
Så håll utkik om du vill köpa några av de nya.
 
 
Motivet är stämplat med stämpeldynan
Memento Espresse Truffle som ger ett lite mer dämpat tryck
än om man använder svart dyna.
Jag har stämplat på papperet Colour Copy 250 g.
Det papperet fungerar kanon till copicpennor tycker jag.
 
Dessa copic har jag använt:
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E47-37-35
Vitt: W3
Halsduk & skor: W5-3-2
Kulan: YR24-23, Y23
Rött: R59-46-27
Skugga: W4-2
Glittereffekt med Sakura Gelly roll clear star #700
och vita prickar med POSCA vit.
 
 
Jag har använt Maja Designs julpapper från ett äldre block.
I kanten har jag stämplat ett par träd med clearstamps från
Nellies choice. Även runt motivet har jag använt stämplar av det märket.
Bakom motivet har jag stansat med en die från Wish.
 
 
I kanten en bit band som jag fått av en snäll scrapvän i USA,
Thanks Jaqueline ♥
Lilla ♥ är stansat med en liten die från Gummiapan.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett sånt underbart kort! Fin stämpel och du färglägger och dekorerar alltid så fint.
Kram Britt

2019-10-23 @ 08:35:14
Postat av: Maria

Vilken fin stämpel och så fint du färglagt, som vanligt =) Snyggt med de olika cirklarna med mönster runt om och alla andra detaljer passar så fint in. Kram

2019-11-03 @ 21:20:26
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0