1 oktober -19 Happy

 
Happy står det på dagens kort.
Man kan sätta dit en liten skylt med birthday
om man vill senare, eller använda kortet som det är.
 
 
 
Den bestämda flickan är en gammal stämpel från
hÄnglar&stÄnglar, 
men finns även hos 
 
Stämplad med Memento stämpeldyna på papperet
Colour copy 250 g.
Färgläggning med copic sketch pennor.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E47-37-35, Y21
Klänning: W2-1-0
Förkläde mm: E18-08-15-13
Skor: W7-5-3
Skugga: E30-31
 
Gelépenna Sakura gelly roll #700 clear star
för att få glitter i motivet, tror faktiskt man ser
lite av glittret i motivet denna gång jag fotade.
Pennan POSCA vit för att få dit prickarna.
 
 
 
Happy är utstansat med en die jag har hemma, som jag inte märke på.
Jag har stansat ordet två gånger, en gång i foam och en gång i mörkbrunt
cardstock. Sen har jag limmat ihop dem, och sist av allt haft på Crackled paint
på ordet för att få den krackelerade glansiga ytan.
 
Lövet är stansat med en die från Gummiapan.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Alltså, vilken söt liten bestämd tjej och så fint du färglagt henne. Det blir väldigt läckert när du stansar texten i 2 olika färger och förskjuter den ena lite granna. Ger lite djup i texten. kram

2019-10-02 @ 20:55:23
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0