27 November -19 God jul

 
Julkort med fin jultjej från
Hänglar & Wings
 
och jultext i hörnet från
Jessink
 
Lilla ♥ är stansat med en die från Gummiapan.
Mönstrade papper från Maja Design.
 
 
Motivet är en clearstamp från
 
Jag har färglagt med copicpennor.
Dessa har jag använt:
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E44-42-51
Klänning: W3-2-1
Luva, vantar och halsduk: R46-29-27
Julkula: R46-29-27-24
YR24-23
Skor: W7-5-3-2
Skugga: W1
 
Glitter i motivet med pennan Sakura Gelly roll, clear star.
Vita prickar med pennan POSCA vit.
 
 
I hörnet några blommor tillsammans med en utstansad
snöstjärna, med punch från Martha Stewart.
Bakom motivet sitter en stor snöstjärna
som är stansad med en die jag lånat av min mamma.
Tror märket är Tonic Studios.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Maria iazscraproom.blogspot.com
Åh, vilken söt liten tjej, i färd att klä granen. Så fint färglagd och snygga dekorationer, särskilt snöflingan 👍 Kram

2019-12-01 @ 20:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0