24 November -19 Snöstjärna

 
Idag visar jag ett julkort med fint motiv från hÄnglar&Wings.
Visst är han underbar!
 
 
Motivet är från
 
Jag har stämplat honom med stämpeldynan
Memento "Espresso truffle" på papperet Colour Copy 250 g.
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E44-42
Tröja & luva: C3-2-1-0
Byxor: C5-3-2
Gran: BG96-93-90
Halsuk: R59-46
Skor: E77-74-71
 
Glitter med pennan Sakura gelly roll, clear star
och vita prickar med pennan POSCA vit.
 
 
Snöstjärnan har jag stansat ut med en die som min mamma har,
tror det är Tonic Studios.
Bakom motivet har jag stansat med en ramdie från Wish.
Julkram är utstansat tre gånger, sen ihoplimmat 
och till sist har jag haft på Glossy accent.
Mönstrade papper från Maja Design.
De små häftklamrarna är från Tim Holtz, supersmå
och väldigt passande till kortmakeri.
 
Tack för titten idag!
 
♥     ♥     ♥     
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Snöstjärnan är ju bara så vacker och motivet så fint färglagt. Snygg spetsram runt motivet! kram

2019-11-26 @ 19:57:04
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0