8 Maj -19 Piggaupp-kort

 
Ett kort för att pigga upp nån som behöver det.
Mönstrade papper från Maja Design.
 
 
Motivet är en Magnoliastämpel
som jag färglagt med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E37-35-30
Byxor: BV95-93-91
Skor och tröja: C1
Skugga: C1
 
Texten är stämplad med clearstamps,
som jag fått av en scrapvän. Vet inte märket.
Runt texten har jag använt en rund die med scalloped kant,
inköpt hos Engströms. Märket är CC Design.
 
 
I hörnet har jag stämplat med en clearstamp från Nellie´s Choice,
inköpt hos Engströms.
Blommor och blad ovanpå.
Runt kanterna och i motivet har jag använt glitterpennan
Sakura, Gelly roll Clear star #700.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, så fint kort! Det är ju aldrig fel att pigga upp någon lite =) Vem skulle inte bli superglad för detta kort! Kram

2019-05-07 @ 20:04:45
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0