4 Maj -19 Best friend

 
Kort till en vän.
Mönstrade papper från Maja Designs 6"block
Summer Crush.
Motiv från Magnolia.
Texten är stämplad med clearstamps från
hÄnglar&Wings
Papperet med texten är utstansad med die
från CC Design, inköpt hos
Engströms.
Rosetten har jag knutit på en plastgaffel från Ikea.
Se hur jag gör
HÄR
 
 
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E57-55-51
Tröja & skor: R22-21-20
Byxor: E41-40
Skugga: W1
För att få glittereffekt i motivet
använder jag alltid pennan Sakura gelly roll, clear star.
Jag köper pennan hos
Man får höra av sig till henne, för det brukar inte 
funka att beställa den via webshopen, men de finns nästan alltid hemma.
Ring henne eller maila!
 
 
Hjärtat är utstansat med en die från Gummiapan.
Manillatag bakom motivet.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Underbara färger och så fint alla mönsterpapper matchar varandra. Kram

2019-05-07 @ 20:10:10
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie

Denna lilla sötnöten, hon ä' så go'! Alltså, henne kanske jag borde skaffa, till albumet med mitt lilla plastbarnbarn som fyller ett år imorgon, eller om 40 minuter. Ja det tål att tänka på...

Kraaaam


2019-05-24 @ 23:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0