3 Maj -19 hÄngla i gammelrosa

 
Kort i gammelrosa och vitt.
Bakom motivet sitter en kakservett.
Utstansade kvistar och pappersblommor.
 
 
Motivet är en clearstamp från
hÄnglar&Wings
som jag stämplat med vattenlöslig dyna Memento
på papperet Colour Copy 250 g.
Färgläggning med copic sketch:
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E44-42-51
Vitt: W1
Skor: E74-71-70
Klänning & stickning: RV95-93-91
Skugga: W3-2-1
Jag har använt pennan
Sakura gelly rioll clear star
i motivet för att få glitter.
Runt motivet och runt mönsterpapperet
har jag använt Stickles Star Dust glitterlim.
 
 
Manillatag med organzaband i.
Mönstrat papper från Maja Design.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken söt stämpel, passar perfekt till en sticka-tokig tjej =) Eller en pysslig tjej/kille. Fina färger och så fint färglagt. Kram

2019-05-03 @ 19:56:25
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie

Lila är en fin färg, den gillar jag bland många andra, det är nog de flesta faktiskt, men så finns ju några större favoriter t ex som gul, aprikos, mossgrön och ja-a lila. Som om hon inte är söt nog så blir hon bakelsen på lilla söta "tårtpappret".

Kraaaam

2019-05-24 @ 23:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0