31 Mars -19 Utmaning av scrapvän

 
Jag fick en utmaning av en scrapvän,
att skapa ett kort med papper, motiv och text som hon skickade.
Jag fick endast använda dies som extra.
Tack Maritha för en riktigt rolig och utmanande utmaning!
Inte en enda blomma har jag använt ;)
 
Vimpeln har jag klippt för hand, och den är fastsatt
med limpistol från ICA Maxi, för att få 3D effekt.
Motivet är satt med dubbelhäftande distanskuddar.
 
 
Motivet är färglagt med copic sketch.
Hud: E11-21-00-000, R20
Hår: E37-35-31
Klänning: R85-83-81
Skugga: T1
 
Runt motivet har jag använt dies från Wish.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Vad kul med en utmaning och den var säkert inte helt lätt heller! Trots att det inte var dina val så lyckades du få till ett Åsa kort!

Kraaaaam

2019-04-07 @ 19:13:30
Postat av: Maria

Roligt med lite utmaning. Söt stämpel och så fint stjärnpapper. kram

2019-04-23 @ 21:16:41
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0