15 Mars -19 Matildas namnsdag

 
Igår var det Matilda som hade namnsdag,
jag grattade min dotter med ett kort och en peng.
Mönstrat papper från Maja Design, Summer Crush.
 
 
Stämpeln är en clearstamp från
som jag färglagt med copicpennor.
Även texten är från samma företag.
Dessa copic har jag använt:
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E43-51
Kläder: R22-21-20
Vitt: W2-0
Skor: W4-2-0
Tårta: E42-40, R24, E71-70
Skugga: W1
 
Motivet är utklippt och fastsatt på det utstansade
med texten med dubbelhäftande distanskuddar från Biltema.
Den utstansade är stansad med die från CC Design.
 
 
Blommor och utstansade swirlar.
Snurrblomman har jag gjort av ett av mönsterpapperna
jag använde till kortet för att den skulle matcha.
HÄR ser du hur jag gör egna snurrblommor.
 
 
Tack för titten idag!
 
♥    ♥    ♥    
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Kunde väl ana att det var Maja Design-papper. Jättefint kort och grattis på namnsdagen *2

Jaha, så här dags är det väl tid för ett bad, jag har utökat mitt badande till 4 ggr/år. Vill ju inte vara en smutsig, haha. Men så gäller det ju att inte bada för ofta då blir huden torr. Så 4 ggr är lagom på ett år. *nynnar på en Bengtzing-låt*

2019-03-15 @ 21:32:06
Postat av: Maria

Oh, så fint kort! Så många fina, vackra detaljer ett perfekt kort! Din dotter har tur som får så fina kort på sin namnsdag =) kram

2019-03-18 @ 20:33:18
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0