24 Juni -19 Stor blomma

 
Välkommen hit!
Idag bjuder jag på ett kort i turkos och gult
med mönstrade papper
från My Minds Eye.
 
 
Lilla söta hÄnglarkillen med sin fina blomma.
Du hittar deras stämplar hos
 
Färglagd med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E55-53-51
Tröja & shorts: BG01-000-0000
C2-1
Stjälk: YG95-93-91
Blomma: Y23-21, YR24-23
Skugga: BG0000
 
I motivet har jag använt en gelépenna,
Sakura Gelly roll #700 clear star.
Den ger glittereffekt utan att täcka färgläggningen.
Jag använder den i alla mina motiv när jag färglagt klart.
Jag beställer pennan hos Hannas Pysselstuga.
Hon har den tyvärr inte så man kan beställa i shopen,
men det går bra att ringa,
eller messa henne på Facebook och beställa.
 
Runt motivet har jag använt dies från Crealies.
 
 
 
Kvistarna är utstansade med die från Cherry Lynn Design.
Jag har köpt den hos Engströms.
 
Tack för titten, hoppas vi ses snart igen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jättesnyggt kort! Så somrigt och fint motiv:)
Kram och ha en fortsatt fin vecka!

2019-06-25 @ 09:50:35
URL: http://kortmillas.blogspot.se
Postat av: Maria

Jättefint kort, turkost och brunt gifter sig så bra med varandra =) Söt stämpel! kram

2019-06-25 @ 20:08:35
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0