9 Juli -19 Gammelrosa grattiskort

 
Ett kort i mina älsklingsfärger gammelrosa och grått,
med mitt älsklingsmärke på stämplar......
hÄnglar&Wings.
 
 
Stämplar från
Sittande flickan & muren ingår i ett clearstampset.
Du hittar det HÄR
Texten ingår i ett set med födelsedagstexter.
 
Motiven är maskade tillsammans.
Lättast är om man använder ett stämplingsverktyg - tex Misti.
Jag har färglagt motivet med copicpennor.
Dessa pennor har jag använt:
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E57-55-51
Skjorta & byxor: W1
Kläder: RV95-93-91
Skor: E44-43
Mur: W5-4-3-2, E44-43-42
Gräs: YG95-93-91
Skugga: T2-1
 
 
I kanten har jag satt utstansade swirlar (Cherry Lynn desig)
och blommor tillsammans med rosenknoppar och halvpärlor.
Jag brukar beställa mina blommor från Py-hobby
Snurrblomman har jag gjort själv.
Tog ur en cirkel ur mönsterpapperet bakom motivet,
som jag gjorde blomman av.
kan du se en demo hur jag gör egna snurrblommor.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Jasså Där sitter hon och har det mysigt med en fin scarf i håret, ljuvliga färger som passar henne bra och kortet är så mysigt i sina färger som passar utmärkt ihop, det där med färger det vet jag ju att du kan och detta visade du ännu en gång.

Kraaaam

2019-07-09 @ 21:42:06
Postat av: Maria

Så fint att flickan sitter på muren, snyggt maskat =) kram

2019-08-01 @ 13:30:23
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0