5 Juli -19 Rött....men inte jul

 
Ännu ett kort med en av de nya fina
hÄnglarWings-stämplarna
Jag tror att jag snöade in totalt på rött ;)
 
 
Fina nya tjejen med hinken från
hÄnglar&Wings
får pryda dagens kort.
Kika in i deras shop för att se alla fina stämplar.
Mönstrade papper från
Maja Designs 6"block Summertime.
 
 
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E13-11-21-00-000, R21
Hår: E59-57-55-51
Byxdress: W5-4-3
Rött: R29-27-24
Skugga: W1
 
Motivet är stansat med dies från Spellbinder.
 
 
Swirlen bakom blommorna är stansad med en die
från Cherry Lynn deisgn.
Rosetten har jag knutit på en grej jag fått av en scrapvän
i USA, Jacqueline. Hon skickade en "Bow-Easy" till mig.
♥TACK snälla goa rara Jacqueline. ♥
Funkar på samma sätt som min plastgaffel från Ikea,
men man kan själv välja storlek på rosetterna.
Bow-easy ser ut som en platt plastbit med olika "skåror" där 
man kan sätta bandet runt.
Svårt att förklara *hm*
Det finns en demo hur jag gör rosetter
med plastgaffeln
 
 
 
Lilla hjärtat är stansat med die från Gummiapan.
De har flera fina små hjärtan i olika urföranden.
I kanterna har jag använt Tim Holtz häftapparat
för att få små detaljer.
Runt blommorna sitter små halvpärlor som prydnad.
 
 

Kommentarer
Postat av: Margareta

Ååååh vilken sötnos! Vilken tur att du haft dåligt väder så det blivit tid för så många jättefina kort! Nu hoppas vi på SOL och VÄRME så du kan ligga på bryggan - kort kan du göra på kvällarna!! ;-)
Kram på dig!!

2019-07-06 @ 21:51:27
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Maria

Rött är fint, passar inte bara på julkort =) Söta tjejen med hinken ser redo ut för stranden eller lite träfgårdsarbete. Vem vet? Jättefint kort. Kram

2019-08-01 @ 13:40:55
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0