31 Juli -19 Mickan 25 år

 
Grattis Mickan på 25-årsdagen!
 
När barnen blir stora och fyller år,
då vet man att man själv blivit äldre.
När jag var 25 år föddes Mickan, min första dotter.
Tänk vad gammal jag blivit nu när hon är 25 år.
 
 
Mönstrat papper från Maja Design.
25 är stansat med dies från Wish.
Uddiga kanten med stygn,
är stansad med en die från Magnolia.
Den lilla grå blomman har min mamma
fått av vår scrapvän i USA, och jag fick ta en
när jag hälsade på mamma i stugan.
 
 
Motivet är stämplat med en clearstamp från
 
Jag har färglagt henne med copicpennor.
Hud: E04-11-21-00-000, R21
Hår: E47-37-35, Y21
Klänning: W5-4-3
Rosa detaljer: RV95-93-91
Skor: W7-5-3
Skugga: W1
 
Runt motivet har jag använt dies från Wish.
För att få plats med motivet innanför dien,
som var lite för liten, så klippte jag först runt fötterna.
Sen stack jag ut fötterna ovanför dien och stansade sen.
Då blir fötterna kvar och dien räcker runt mitt motiv.
Jag hoppas du förstår hur jag menar ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Ålder är ju bara en siffra, det viktiga är hur man känner sig =) Grattis till din dotter, 25 år, stor dag! Kram

2019-08-01 @ 13:17:22
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie

Ett oerhört sött kort till en oerhört söt dotter och lika fantastiskt söt mamma och mormor. Oerhört mycket sött! Sen håller jag med föregående att det där är bara några siffror inte något som måste betyda att man är gammal. Man blir aldrig äldre än man gör sej och du är bland barn och då håller man sej ung.
Jozzan blir 16 år idag, men vi firade henne igår för idag var det kompisarna som skulle fira och en av dom har hon inte träffat på en månad.

Kraaam

2019-08-01 @ 16:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0