28 Juli -19 Grön hÄngla

 
I början av veckan var jag i stugan i Hälsingland
och träffade några av mina scrapvänner.
Mamma bjöd på god middag och efter det blev det
till och med lite scraptid, trots värmen.
 
 
hÄnglan finns att köpa hos
Jag har stämplat henne med Memento stämpeldyna
på papperet Colour copy 250 g
och färglagt med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E47-37-35, Y21
Klänning: YG67-63-61
Vitt: W1-2
Skor: E74-71-70
Skugga: W1
 
Motivet är utklippt för hand med en liten sax.
Jag har även använt glitterpennan
Sakura Gelly roll Clear star #700
och pennan POSCA som ger de vita prickarna.
 
 
Även Hipp hipp hurra-texten är från hÄnglar&Wings.
De har många fina textark med passande texter.
Den här ingår i ett textark med födelsedagsstämplar.
För att få texten på rätt ställe, använder jag
ett stämpelverktyg som heter Misti.
De fina diesen jag använt runt texten och som ram
runt kortet är från Crealies.
Swirlen vid blommorna är stansad med en die från
Cherry Lynn Design.
Bakom swirlen sitter ett par bitar papperssugrör.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rosa A

Underbart kort ❤ kram från Rosa

2019-07-30 @ 07:35:18
URL: http://scraprosa.blogg.se
Postat av: Maria

Sån söt tjej och så fint med grönt. Snygga blomblad/swirlar till blommorna. kram

2019-08-01 @ 13:19:21
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0