25 Juli -19 Jul i juli

Just nu finns en utmaning hos
hÄnglar&Wings
att skapa ett julkort i juli med deras
stämpel/stämplar.
 
 
Jag hade inga julstämplar med mig till stugan, 
men använde den söta favoritclownen
och har färglagt den i rött.
Mönstrade papper i rött från Maja Designs julpapper
som släpptes förra julen.
Julkram är stansat med en die 
som kom med en julkalender förra året.
 
 
Clownen finns som clearstamp hos
Jag har färglagt med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E47-44-42
Kläder: R39-46-29-27
W5-3-1
Skor: W7-5-3
Skugga: W1
Vita prickar ditmålade med pennan POSCA.
Glittereffekt med gelépennan
Sakura gelly roll, #700 clear star.
 
 
Jag har fått jättefina band av en scrapvän i USA.
Tack snälla Jaqueline för de fina banden ♥
Här har jag använt ett grått band till rosetten.
Även den lilla grå blomman är från samma vän.
 
Kika in i hÄnglar&Wings blogg för att se utmaningen.
 
 
♥  Tack för titten idag  ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ulla

Så himla gulligt !
Kram Ulla

2019-07-25 @ 22:53:22
URL: http://ullasscrapprum.blogspot.se
Postat av: Anonym

Roligt med julkort i juli, bryter av lite från sommarvärmen =) Blev jättefint! Kul med stämplar som passar både till vanliga kort och julkort =) kram

2019-08-01 @ 13:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0