4 Januari -19 Vintertema i turkos

 
Vintrigt turkost kort med mönsterpapper från
Gummiapan.
Även lilla hjärtat är stansat med die därifrån.
 
 
Motivet är från
 
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E55-51
Mössa, skor & vantar: W5-4-2
Lurv på mössan: W1
Tröja: BG02-01-000-0000
Byxor: W1-0
Halsduk: R59-39-46
Stavar & skidor: W2-1-0
Skugga runt: T3-1
 
Motivet är utstansat med dies från
Crealies som jag satt ett grått
cardstock emellan.
Snöstjärnorna är utstansade med punch
från Martha Stewart.
 
Tack för besöket,
lämna gärna en kommentar om du hinner
det är så roligt att se vem som kikar in.
 
♥    ♥    ♥    ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh, vilket sött kort i klara o fina färger!
Kram och ha en Trevlig helg:)

2019-01-04 @ 11:20:26
URL: http://kortmillas.blogspot.se
Postat av: Bibbi

Vilket fint kort. Kul att hängla stämplarna är åter och det här motivet gillar jag, fint färglagt. Snyggt i turkosblått. /kram bibbi

2019-01-05 @ 09:12:06
URL: http://kortfonstret.wordpress.com
Postat av: Ann-Marie

Nej, men nu gjorde du mej sugen att pyssla, jag har letat foton till ett album till tjejernas ena kusinbarn. Har satt som mål att det ska bli klart i år! Göra klart är temat för hela året. Så hade jag pratat engelska hade det blivit ett ord (finish) men nu är jag svensk så då blir det två ord - Göra klart.

Har du valt något/några ord som får genomsyra 2019?

Nu till det jag kom hit för, jag är ingen rosa tjej, men när det rosa nästan blir lila är det ok eller gammalrosa som det sist såg ut att vara. Det var hur som helt sött rakt igenom och turkos, det är jag det, men det här är ju en kille och det är jag inte (inte sist jag var kikade i alla fall). Det där som jag trodde var skidor var ett hjärta hihi, men det såg ut som två skidor nedstuckna i snö så de stod lite omlott...kärlek är fint oavsett i vilken form, kärleken till skor är också fin. Den där dien för att göra spetskanten på fyrkanterna var fin. inte för puttinuttig heller. jag är inte riktigt så puttinuttig av mej Hehehe
Idag har jag snöskorna snörade runt fötterna och stavar som stöttning ifall balansen försvinner...nu traskar jag mot fejset....Du en kram en först gooooos nu så går jag. vinkvink*

Svar: Tack för dina fina och roliga kommentarer! ♥ Jag har inte valt nåt ord som ska genomsyra 2019.
Åsa/asamia

2019-01-05 @ 17:17:55
Postat av: Maria

Kul med lite annorlunda färg på julkorten! Och så fint papper med stjärnor! Gillar ju både turkos och stjärnor =) kram

2019-01-09 @ 21:14:44
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0