12 Januari -19 Denim & Friends

 
Mönstrade papper från Maja Designs
6"block Denim & Friends.
Cardstock Vanilla.
Bakom motivet har jag använt dies
från CC Design,
som jag köpt HÄR
fast de runda verkar tyvärr vara slut .
Den här länken går till de rektangulära.
Det finns en liknande av de runda på Wish,
men de är inte exakt samma storlek.
 
 
Motivet och texten är clearstamps från 
 
Jag har färglagt med copicpennor.
Dessa har jag använt:
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E44-42-40
Mössa mm: BG72-71-G000
Jacka, byxa: E42-41-40
Skor: E44-42-41-40
 
BG71 har en vän blandat åt mig,
för att få en som passar med BG72.
 
 
Utstansade blad, blommor och ett glittrigt guldnätband.
Lilla hjärtat är stansat med en die från Gummiapan.
Runt alla kanter och i motivet har jag använt
en glitterpenna från
Direktlänk till pennan:
Ibland är det problem med shopen,
då får man ringa till Hanna och tala om
vad man vill beställa.
Hon har även copicpennor
och kan ta hem refiller om man vill köpa såna.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Ljuvligt söt, bedårande kort!

Kraaaaam

2019-01-12 @ 16:13:41
Postat av: Eva

Du gör så fina kort med dina Hänglarmotiv. Färgsättning och detaljer så läckert. Jag försökte beställa pennan på hemsidan men gav upp. Och tänka sig, hittade jag den i en bokhandel här. Himla bra penna att glittra lite med.
Ha det fint. Kram Eva

2019-01-13 @ 18:58:35
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Camilla

Åhhh, vilket fint kort! Så snyggt med brunt och turkost ihop:)
Kram och ha det bra!

2019-01-15 @ 16:05:32
URL: http://kortmillas.blogspot.se
Postat av: Maria

Du gör så många fantastiska kort och får ihop dem så fint. Det är alltid så upplyftande och inspirerande att besöka din blogg! Kram

2019-01-22 @ 20:39:44
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0