9 December -19 Snögubbe

 
Idag en snögubbe med näsan i vädret....slår vad om att solen är framme
och han solar sig lite, eller vad tror du?
 
Mönsterpapper från Maja design och fina stämplar från
JessInk
 
 
Färgläggning med copicpennor.
Papper: Colour copy 250 g
Stämpeldyna: Memento 
Copic:
Vitt: C1-0
Tröja: R39-46-29
Morot: YR07-04-02
Knappar: E77-74
Skugga: T1
 
Glitter med pennan Sakura gelly roll, clear star.
Vita prickar med pennan POSCA vit.
 
 
Stora snöstjärnan har jag stansat ut med en die jag lånat
av min mamma, tur vi har samma hobby ♥
Tror märket är Tonic studio.
Gröna bladet är stansat med en die från Magnolia.
Bakom motivet sitter ett papper som ser ut som rivet ur
ett block, det har jag gjort med en die från Die-namics.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jo, det gör han säkert;) Söt är han i alla fall!
Kortet är jättefint. Gillar den stora snöstjärnan, och en jättefin textdie:)
Kram och må så gott!

2019-12-09 @ 21:59:25
URL: http://kortmillas.blogspot.se
Postat av: Maria

Så söt snögubbe och den stora snöstjärnan är så himla fin. SÅ fint julkort. Kram

2019-12-10 @ 21:09:43
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0