3 December -19 Magnus födelsedag

Idag fyller min sambo 52 år.
GRATTIS Magnus!
 
♥     ♥     ♥
 
 
Magnus grattiskort.
 
 
Motivet är stämplat med en gummistämpel
från Bildmålarna.
Tyvärr har hon lagt ner sin shop, men har man tur
 kan man hitta Bildmålarstämplar på loppis.
 
Jag har stämplat honom på papperet Colour copy 
med stämpeldynan Memento.
Färgläggning med copic sketch.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E43-42-51-53
Tröja: BG75-72-71-70
Byxor: E77-74
Skor: E71-70
Uggla: E74-71-70-41, YR02
Skugga: W1-2
 
Glitter med pennan Sakura gelly roll, clear star
och vita prickar med pennan POSCA vit.
 
 
 
Bredvid motivet har jag stämplat en text
"Du är bäst" som är stämplad med en clearstamp
från Slöjddetaljer.
Lilla hjärtat är stansat med en die från Gummiapan.
Bakom blommorna sitter en bit silvrigt tyg.
Fick det av en scrapvän förra julen,
hon hade köpt det som duk på rulle på Rusta......
men jag har tyvärr inte hittat den, varken förra året eller i år.
Skulle gärna ha mer av det, för det passar jättebra bakom blommor.
 
 

Kommentarer
Postat av: lisa-olsi

Jättefint kort i sköna färger
fin stämpel som är lika fint färglagd som alltid.
Ha det gott!
Kram Lisa

2019-12-03 @ 07:18:09
URL: http://lisa-olsi.blogspot.com/
Postat av: Inga

Grattis till din Magnus!
Han fyller dagen efter min son,
Om du visar mig en bild på duken så kan jag titta i vår Rusta,
Visst saknar man de där gamla figurerna, det var samma som med hÄnglarna, men de kom ju tillbaka, har vi tur kanske Bildm. gör det också.
Kram

2019-12-03 @ 11:44:38
URL: http://gittanspysselsida.blogspot.com
Postat av: Maria

SÅ snyggt med brunt och rosa ihop och så söt stämpel! Din sambo måste blivit mycket glad för sitt kort =) kram

2019-12-10 @ 21:27:01
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0