26 December -19 Välkommen lilla Saga

 
Välkommen till världen lilla Saga.
Det var ett tag sen hon kom,
men jag fick beställningen i höst och hoppas nu att
kortet nått sin mottagare.
Texten är utskriven på datorn.
Fonten heter Distans stroke.
Jag har hämtat den gratis från Dafont.com
 
 
Söt stämpel från Panduro.
Färglagd med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, R21
Grönt: YG67-63-61
Vitt: W5-2-1-0
 
 
En rosett gjord av fint organzaband som jag fått av
min nätvän Jaqueline i USA.
Hon har även gett mig ett verktyg som 
gör att man kan skapa olika storlekar på sina rosetter.
Jag som alltid använder IKEAs plastgaffel, tycker att
det är kanon att kunna skapa i den storlek man vill ha.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken söt liten bebis och så fina ramar med spetsen runt motivet. Snygg blomsterhörna. Kram

2019-12-29 @ 13:23:17
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0