24 December -19 Snögubbe med liten kaninkompis

 
Jag vill önska alla mina besökare en riktigt
GOD JUL!
♥     ♥     ♥
 
Söt snögubbe med söt liten kaninkompis.
Stämpeln är en clearstamp från
Jessink
 
 
Färgläggning med copicpennor.
Vitt: C2-1-0
Näsa: YR07-04-02
Rött: R59-46
Hare: E74-71-70
Skugga: T2
 
Motivet är utstansat med en die jag köpt
begagnad och inte vet märket på.
Mönstrade papper från min mindrebitarslåda.
Vet ej märke på dem.
Metallstjärna i linnesnörena.
Små trästjärnor från Cervera.
 
 

Kommentarer
Postat av: Britt

GOD JUL önskar jag dig och TACK för all inspiration du sprider med dina alltid så fina kort.
Kram Britt

2019-12-24 @ 21:40:12
Postat av: Maria

Så söt snögubbe och kanin, fina snöstjränor. Kram

2019-12-29 @ 13:29:35
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0