23 December -19 Peppis i brunt

 
En liten pepparkaka i brunt.
Stämpeln kommer från 
hÄnglar&Wings
 
 
Färgläggning med copicpennor.
Jag föredrar sketch, men ciao har samma udd.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E57-53
Brunt: E27-25-23
Vitt: C2-1
Skugga: W2-3
 
Vita prickar med POSCA,
glitter med Sakura gelly roll clear star #700.
Motivet är utstansat med en die från Aliexpress.
Snöstjärnan är stansad med en die från Tonic studio
som jag lånat av mamma.
TUR vi har samma hobby,
TUR att hon ville börja scrappa
när jag tjatat ett tag ;)
 
 
Mönstrade papper av okänt märke, det fanns 
i min mindrebitarsamling.
De små snöstjärnorna är i trä och är köpta
hos Cervera för nåt år sedan.
Julkram är stansad tre gånger i röd cardstock
och sen har jag lagt ett lager glossy accent på.
 
 
Visar sällan mina baksidor, men det brukar vara en bit
av det mönsterpapper jag använt på framsidan,
och min runda namnskylt.
Där står mitt namn, bloggadress och telefonnummer.
Min sambo har fixat dem åt mig, så bra att bara kunna skriva
ut fler när de börjar ta slut.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Åhh så fint julkort ! Det är förresten alla dina kort. Du tänker igenom alla detaljer.
Hoppas ni får en underbar jul. Ses härinne nästa år igen.
Julkram från Eva

2019-12-23 @ 13:09:32
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Maria

Vilken söt liten pepparkaka! Snyggt med textpappret bakom och den stora snöstjärnan är ju så fin. Kram

2019-12-29 @ 13:30:28
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0