31 Augusti -19 Rostrött

 
Ännu ett kort i samma stil,
men den här gången åkte chalken fram ;)
Några mönstrade papper som hör ihop och några
halvpärlor i matchande färg.
Jag har stansat ut det som ser ut som ett block,
med en die från Die-Namics. Den heter "Notebook Edge".
Fick hjälp med vilka pennor jag ska använda,
TACK Rosa för att du finns här för mig. ♥
Jag hade tur att Panduro hade 25%
på copic förra veckan.
 
 
Motivet är från 
 
Stämplade med Memento stämpeldyna
på papperet Colour Copy 200 g.
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E13-11-21-00-000, R21
Hår: E47-37-35, Y21
Skor, klänning, hårband: E18-08-15-13
Vitt: C2-1-0
Skugga: T3-1
 
 
Hjärtat och bladen är stansade
med dies från Gummiapan.
 
Mönstrade papper från 6" blocket
Adventure Edition, American Crafts.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilket härligt, höstigt kort! Snygga blad och fina mönsterpapper ihop. Kram

2019-09-01 @ 13:01:33
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0