11 Augusti -19 En liten elefant

 
Fick för mig att testa använda en mask ihop
med glitter i burk som jag använt på blommor förr.
Det blev en fin rosaglittrig tegelvägg.
Grattis har jag skrivit ut på datorn,
vet ej vad fonten heter,
för jag hittade den färdigutskriven
i mina gömmor, där jag även hittade de små tagsen med nummer.
Mönsterpapperet är en spillbit, så vet ej märke.
Prickiga bandet i gammelrosa är inköpt
på scrapmässan Ally Pally i London för flera år sen.
 
 
 
Lilla elefanten är en clearstamp från
My Favorite Things.
Färglagd med copicpennor.
W4-3-2-1-0
RV00-000-blender
Skugga: RV000
 
Motivet är utstansat med en die
från Wish.
Stjärnan bakom är stansad med en
die från Sissix.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

En liten sötnöt, som hon som ligger i min famn och myser, hon den äldre som inte är så där valpig av sej utan kan vara med och har lite finess, tillbaka till kortet, grått och rosa är så snyggt ihop!

Kraaaam

2019-08-12 @ 23:16:52
Postat av: Anonym

Men vilken söt elefant och så läckert kort! Rosa och grått är ju så fint ihop och du har fått ihop helheten så bra. Snyggt med teglet =) kram

2019-08-22 @ 20:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0