6 April -19 Prima ballerina

 
Köpte en prima ballerinatjej med text
från
hÄnglar&Wings
för ett tag sen.
Den har legat till sig, blivit färglagd
men inget kort gjort......men nu så är det ett kort klart.
 
 
Motivet är en clearstamp som jag stämplat med
vattenlöslig stämpeldyna Memento
på colour copy papper 250 g.
Färgläggning med Copic sketch.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E35-33-30
Kläder: RV95-93-91
RV63-10-000
Strumpor: W3-2-1
Skugga: RV000
 
 
Runt motivet och texten har jag använt dies
från Crealies.
Bladen är utstansade med dies som
jag köpt från Aliexpress.
Alla blommor är fastsatta med limpistol
som jag köpt hos ICA Maxi.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Titta så fin, liten graciös tjej (m a o inte jag). När jag var ung, lika liten som henne var jag det, båda delarna. Men så kommer det klokhet och erfarenheter och år som liksom visar sej här och var på vår en gång så graciösa kropp.

Den där tjejen fick lite fina blommor, precis som det bör när man är så där söt. Lägg till fina papper på det och allt är klappat och klart. Ett nytt fint kort, från dej, är skapat.

Kraaaaam

2019-04-07 @ 19:19:49
Postat av: Paula

Vackert kort och det är sååå fint med grått och rosa :)
Gillar diesen med bubblorna runt kanterna, ger liv i kortet och bryter av det fyrkantiga.
Ha en fin kväll :)

2019-04-08 @ 20:52:21
Postat av: Maria

Väldigt fint kort och så söt ballerina! Fint färglagd och så fint med de vita bladen med infärgade kanter. Superfint! Kram

2019-04-23 @ 21:15:27
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0