30 April -19 Clown i lila

 
Söta clownen får vara med igen,
bara älskar detta fina motiv som jag längtat
efter såååå många år.
♥    ♥    ♥
 
På tagen har jag använt en liten rund stämpel
som jag köpt hos Engströms.
Bakom blommorna sitter en bit gasväv från Apoteket.
Bakom motivet sitter en bit nät
som man knyter ryamattor på.
Hittade det hos Scrap-Perra för flera år sen.
 
 
Motiv från
Färglagt med copicpennor.
Hud: E13-11-21-00-000, R21
Hår: E44-42
Mössa&byxor: W3-2-1-0
Lila: B13-02-01
Skor: W4-2-0
Skugga: BV0000
 
I kanten av motivet har jag använt en
punch från EK Sucess.
 
 
Närbild på blommor, gasväven och prickstämpeln.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Så fint med en lila clown, och det utrivna pappret och rötmönstret. Jättefint! Kram

2019-05-03 @ 20:00:17
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0