22 April -19 Happy birthday

 
Motivstämpel och text är från
hÄnglar&Wings
Mönstrasde papper från Maja design.
Papperet bakom motivet har jag stansat ut 
med die från CC Design, som jag köpt hos Engströms.
 
 
Visst är hon härlig den här tjejen,
rolig att färglägga också.
Jag har använt copicpennor (ciao & sketch) till färgläggningen.
Stämplade motivet på color copy papper 250 g.
Jag använde stämpeldynan Memento Espresso Truffle,
som ger ett mörkbrunt tryck.
Dessa copic har jag använt:
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E44-42-51
Klänning: RV95-93-91
W2-1-0
Byxor & strumpor: W1
Skor: W4-3-2
Skugga: T1
 
 
 
Bakom motivet sitter en kakservett.
I kanten lite fjädrar, halvpärlor och blommor.
För att få snurr på blomstjälkarna, virar jag dem runt
skaftet på en tjock virknål.
Det funkar med en sticka eller en smalare penna också.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Verkligen söt stämpel, perfekt till många korttillfällen. Underbara vårfärger =) kram

2019-04-23 @ 20:59:14
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0