20 April -19 Glad Påsk

 
Glad Påsk!
Idag är det påskafton och vi ska träffa vänner
och äta middag tillsammans.
Det här kortet gjorde jag till dem på träffen i Bollnäs
förra helgen.
 
 
Hönan är en stämpel från hÄnglar&stÄnglar,
men den nu finns hos 
Här finns en direktlänk till 
 
Jag har färglagt henne med copicpennor.
Dessa har jag använt:
Vitt: W0-1-2
Rött: R29-27-24-05
Orange: YR65-61, YR02
 
 
Runt hönan har jag använt dies från Aliexpress.
Små söta fjädrar med prickar sitter bakom ägget och hjärtat.
Hjärtat är stansat med en die från Gummiapan,
som jag köpte på träffen av Helihak.
Texten och ägget har jag stansat med dies jag lånade av en vän.
Biljetterna som sticker fram bakom motivet är från Tim Holtz,
köpta för flera år sedan.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken söt liten höna, härligt påskkort. Kram

2019-04-23 @ 21:00:42
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0