15 April -19 Lilla clownen

 
Helgen spenderades i Bollnäs på deras 10-årsjubileumsscrapträff.
Jättemysigt och bra ordnat med utmaningar, mat och fika
under hela helgen.
Jag hade med mig den nya lilla söta clownen
som nyligen släpptes hos
hÄnglar&Wings
Visst är den underbar!
Mönstrade papper från Maja Design.
 
 
Jag har färglagt clownen med copicpennor.
Papper: Colour copy 250 g
och stämpeldynan Memento Espresso truffle,
som ger ett lite mildare tryck än den svarta dynan.
Dessa copic har jag använt:
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E55-53
Vitt: W2-0
Gröna kläder: BG96-93-90
Rött: R59-39-46-27
Skugga: BG90
 
 
Lite blommor i hörnet.
Veteax utstansade med Cherry Lynn Designs die,
och ett rött hjärta som jag stansat ut med die från
Gummiapan, som jag köpte på träffen.
Jag brukar sätta fast blommor med limpistol.
Jag har en som jag köpt på ICA Maxi, den är superbra.
Kostar en hundring, har en bra smal metallpip och läcker 
nästan inte alls, och limmet räcker länge.
 
Tack för titten!
Hoppas du hittade nåt du fick inspiration av.
 
♥     ♥     ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Vilken söt clown inte i helt vanliga clown-färger, men det är ju bara trevligt.

//Kraaaaam och Gla' Påsk!

2019-04-15 @ 21:23:44
Postat av: Maria

En söt liten julclown blev det nästan med dessa färgerna =) Väldigt fint kort. Kram

2019-04-23 @ 21:13:38
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0