29 Oktober -18 Turkost med swirl.

 
I helgen var jag och mamma till Iggesund på scrapträff.
En väldigt trevlig träff, bra ordnat med mat, fika och utmaningar.
Vi sov på hotell, så vi kunde vara med hela helgen - såå mysigt!
 
Jag gjorde det här kortet till en utmaningsbingo.
Jag valde dessa saker i en rad i bingon:
bling, swirl, rosett & tillverka något eget
Jag tillverkade en egen snurrblomma.
 
 
Lilla söta stämpeln har jag köpt hos
Engströms, det är en Vilda stamps.
Jag har färglagt den med copicpennor.
Dessa har jag använt:
Hud: E11-21-00-000
Hår: E44-42
Kläder: BG01-000, W5-4-3-2
Spröt: BG02-01-000
Halsduk: E71-70
Skugga och vingar: BG000-0000
 
Runt motivet har jag använt dies från Spellbinders.
 
 
I hörnet en rosett av knöligt seambindning band,
och snurrblomman syns lite också.
Swilen är stansad med en die, som jag tror är från Cherry Lynn design.
Lilla hjärtat är gjort med en die från Gummiapan.
Mönsterpapperet är från K-design.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Men åh, vilken söt stämpel! Och så fint kort! Roligt med träff och utmaningar =) Tack igen för ditt svar på min fråga sist =) kram

2018-10-30 @ 20:19:34
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie

Sicken sötnöt, flyger ute i bersån! Fast det börjar lite kallt om tassarna, surrade han något om.

//Ann-Marie

2018-11-02 @ 17:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0