22 Oktober -18 Beställningskort till goa grannar

 
Jag fick en beställning på ett kort till goa grannar.
Beställaren ville ha det lika som ett bröllopskort hon beställt.
Jag skrev ut namnen och texten på datorn.
Fonten heter Distant Stroke.
Vimplarna är klippta för hand.
Runt kanten har jag använt en die från Crealies,
som heter CLNestXXL 70.
Mönsterpapper från Maja Design.
Kakservetten fanns i mina gömmor, köpt den för väldigt
många år sen på nån scrapmässa.
De små fjärilarna har jag stansat ut
med en punch från
Martha Stewart.
 
 
Den dubbla rosetten är knuten av
organzaband - på en plastgaffel från Ikea.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Jättefint kort, så härliga rosa färger och fina blommor =) kram

2018-10-23 @ 21:49:29
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0